Monday, January 31, 2011

~Maher Zain~

Akhirnya, dah keluar lagu Maher Zain versi Melayu...
Sedapnye suara dia... Macam orang Melayu juga yang menyanyi..
Suke sgt!!! Lagu yang amat memberikan makna dalam hidup..
Supaya kita sentiasa tidak berputus asa
dan ingat bahawa, Allah sentiasa bersama kita

Tenang je bila dengar... =)
Jom layan...

video

Lirik lagu

Andainya kau rasa tak berupaya
Hidup sendirian tiada pembela
segalanya suram
Bagai malam yang kelam
Tiada bantuan tiada tujuan
janganlah berputus asa
Kerana Allah bersamamu


Chorus:

Insya Allah... Insya Allah.. Insya Allah
Ada jalannya
Insya Allah... Insya Allah.. Insya Allah
Ada jalannya

Andainya dosamu berulang lagi
Bagai tiada ruang untuk kembali
Dikau keliru atas kesilapan lalu
Membelenggu hati dan fikiran mu
Janganlah berputus asa
Kerana Allah bersamamu


Ulang Chorus:

Kembalilah
Kepada Yang Esa
Yakin padaNya
Panjatkanlah doa
Oh Ya Allah
Pimpinlah daku dari tersasar
Tunjukkan daku ke jalan yang benar
Jalan yang benar
Jalan yang benar
Jalan yang benar

Ulang Chorus

Sunday, January 30, 2011

Hye!!!

Kali kedua mencuba buat blog...
Pengaruh dari rumate dan teman baik....heee....
cik nanad & cik azizah... =)
Teman rapat sejak study kat UTM ni...
Sayang mereka berdua... <3

sekarang tengah cuti...
hujan pun tak berenti selama 3 hari kat batu pahat ni... (=_=)
ambik kesempatan ni, utk ber'blog' lah... hehe..
tak tahu nak tulis ape...belum ade idea... yiargh!!! daa~